*001107816
*00520230309184924.0
*007ta
*008150914s2014 no# 000 u nob
*00901639cam a2200361 c 4500
*015 $a1519016$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788276719550$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991444554394702201
*035 $a(NO-LaBS)15020239(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)144455439
*035 $a144455439-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*24500$aRelasjonsbasert klasseledelse :$bet komplekst fenomen$cAnn Margareth Aasen ... [et al.]
*260 $aElverum$bHøgskolen i Hedmark$ccop. 2014
*300 $a86 s.$bill.
*4901 $aOppdragsrapport / Høgskolen i Hedmark$vnr. 13-2014
*5000 $aMedarbeidere: Thomas Nordahl, Ellen Nesset Mælan, May Britt Drugli, Lars Arild Myhr.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2019-08-26
*653 $atilpasset$aopplæring$aspesialundervisning$ainkludering$anormalisering$asakkyndig$avurdering$_31422200
*7001 $aAasen, Ann Margareth$d1978-$0(NO-TrBIB)10029060$4aut$_26795500
*7001 $aDrugli, May Britt$d1958-$0(NO-TrBIB)90905627$4aut$_14773900
*7001 $aMyhr, Lars Arild$0(NO-TrBIB)45877$4aut$_28358300
*7001 $aMælan, Ellen Nesset$d1971-$0(NO-TrBIB)20718$4aut$_31422300
*7001 $aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$4aut$_10108900
*7760 $tRelasjonsbasert klasseledelse : et komplekst fenomen$z9788276719567$w991444554554702201
*830 0$aOppdragsrapport (Høgskolen i Hedmark : trykt utg.)$x1501-858x$vnr. 13-2014$w990014547904702201$_19448300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2019082607062$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991444554394702202$b2021-11-19T03:24:08Z$z991444554394702202
^