*001980740
*00520250613123220.0
*007cr
*007ta
*008140520s2008 no 000 u nob
*00901295cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788299737371$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990824212934702201
*035 $a(NO-LaBS)13464139(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)082421293
*035 $a(NO-TrBIB)130313033
*035 $a082421293-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a37.012.8
*080 $a376.5
*1001 $aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$_10108900
*24510$aKunnskapsheftet :$bforståelse av læring og atferd i skolen : tilrettelagt for videregående skole$cThomas Nordahl
*250 $a[Ny utg.]
*260 $aPorsgrunn$bLillegården kompetansesenter$c2008
*300 $a68 s.$bfig.
*490 $aLP-modellen
*500 $a1. utg. 2006.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-12-10
*588 $aKatalogisert etter omslag
*653 $alp-modellen$alæringsmiljø$alæring$aatferd$askolen$apedagogikk$_36534900
*7102 $aLillegården kompetansesenter$0(NO-TrBIB)98055980$_10529100
*830 $aLP-modellen$_171913400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012121006093$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990824212934702202$b2021-11-14T21:13:11Z$z990824212934702202
^