*001974901
*00520230227143558.0
*007cr
*007ta
*008151008s2000 no# 000 0 mul
*00901757cam a2200469 c 4500
*015 $a0213264$2nbf
*019 $bl
*020 $a8291308217$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990012329674702201
*035 $a(FHS-LKSK)51271
*035 $a(NO-LaBS)15148319(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)001232967
*035 $a(NO-TrBIB)112110088
*035 $a001232967-47bibsys_network
*035 $a001232967-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*041 $anob$anno
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a37.018.43
*080 $a374.7
*080 $a378
*080 $a378.1
*08274$a378.03$qNO-OsNB$24/nor
*24500$aMål, myter, marked :$bkritiske perspektiv på livslang læring og høgre utdanning$cred. Gunnar Grepperud og Jan Atle Toska
*260 $aTromsø$bSOFF$c2000
*300 $a198 s.$bfig.
*4901 $aSOFF-rapport$v1/2000
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-03-27
*650 7$aAdult education$2agrovoc$_185611000
*650 7$aHigher education$2agrovoc$_185542300
*650 7$aManagement information systems$2agrovoc$_192081700
*650 7$aTeaching$xmethods$2agrovoc$_186958000
*653 $apersonalforvaltning$alivslang$alæring$ahøyere$autdanning$avoksenopplæring$afjernundervisning$aikt$akunnskap$ahøgre$aetterutdanning$ahøgare$avaksenopplæring$amålsetting$akompetansereformen$ae-læring$_122236800
*7001 $aGrepperud, Gunnar$d1953-$0(NO-TrBIB)90403765$ered.$_11988100
*7001 $aToska, Jan Atle$0(NO-TrBIB)90227622$ered.$_49510100
*830 0$aSOFF-rapport (trykt utg.)$x1502-6027$v1/2000$w990105746034702201$_42723300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011032206066$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*991 $avolumes$_10052300
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990012329674702202$b2021-11-14T21:12:36Z$z990012329674702202
^