*001953269
*00520250613122203.0
*007cr
*007ta
*008101030s1990 no 000 u nob
*00901171cam a22002657c 4500
*019 $bl
*020 $a8200404374$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990711608414702201
*035 $a(NO-LaBS)20424607(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)071160841
*035 $a(NO-TrBIB)102384770
*035 $a071160841-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aKarlsen, Jon Edgar$0(NO-TrBIB)90387843$_23987300
*245 $aLærerens bok til Beslutningsproblemer i markedsføringen
*250 $aBokmål[utg.]
*260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c1990
*300 $a67 s.
*490 $aBeslutningsproblemer i markedsføringen
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-10-30
*800 $aKarlsen, Jon Edgar$tBeslutningsproblemer i markedsføringen$w(NO-LaBS)61337(tnr)$_163369900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010092808152$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200404378
*901 $a60
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990711608414702202$b2021-11-14T21:09:52Z$z990711608414702202
^