*001950341
*00520230303084046.0
*007cr
*007ta
*008130730s2003 no# 000 0 mul
*00901806cam a2200409 c 4500
*015 $a0407590$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990321284524702201
*035 $a(NO-LaBS)14360926(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)032128452
*035 $a(NO-TrBIB)122944062
*035 $a032128452-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*041 $anob$aeng
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a37.02
*08274$a507.1$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aTurmo, Are$d1973-$0(NO-TrBIB)98030224$_45795200
*24510$aNaturfagdidaktikk og internasjonale studier :$bstore internasjonale studier som ramme for naturfagdidaktisk forskning : en drøfting med eksempler på hvordan data fra PISA 2000 kan belyse sider ved begrepet naturfaglig allmenndannelse$cav Are Turmo
*260 $a[Oslo]$bInstitutt for lærerutdanning og skoleutvikling, Universitetet i Oslo$bUnipub$c2003
*300 $a242 s.$bdiagr.
*4901 $aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo$vno. 23
*4901 $aUnipubavhandlinger
*502 $aAvhandling (dr. scient.) - Universitetet i Oslo, 2003
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-02-16
*650 7$aDidaktikk$2tekord$_185705700
*653 $afagdidaktikk$anaturfagdidaktikk$anaturfag$aallmenndanning$akomparative$ainternasjonal$astudier$adoktoravhandlinger$_119999900
*830 0$aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo (trykt utg.)$x1501-8962$vno. 23$w990000894194702201$_204434800
*830 0$aUnipubavhandlinger$_11585900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009021600065$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990321284524702202$b2021-11-14T21:09:30Z$z990321284524702202
^