*00195014
*00520250613140719.0
*007cr
*007ta
*008110826s1994 no 000 0 nob
*00901419cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999609693494702201
*035 $a(NO-LaBS)13882679(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093512872
*035 $a(NO-TrBIB)960969349
*035 $a960969349-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a339.136.2
*1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*24510$aSelger- og leverandøradferd på energimarkedet :$bselgerens og energileverandørens rolle med hensyn til å skape langsiktige kunderelasjoner på energimarkedet$cav Harald Biong, Even Lanseng
*260 $aSandvika$bNiM$c1994
*300 $a25, [7] bl.$bill.
*4901 $aNiM rapport$v@<21-94@>
*500 $a"Sammendragsrapport, EnFo prosjekt M3-10, Effen marked"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-22
*653 $amarkeder$atilbudsside$_29467000
*7001 $aLanseng, Even J.$d1968-$0(NO-TrBIB)90710748$_18179400
*7102 $aEffen marked$0(NO-TrBIB)90801944$_18179500
*7102 $aEnergiforsyningens fellesorganisasjon$0(NO-TrBIB)90737652$_13354700
*7400 $aSammendragsrapport
*830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v@<21-94@>$w999109456164702201$_14974500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009092204039$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999609693494702202$b2021-11-14T19:48:01Z$z999609693494702202
^