*001944749
*00520250613142115.0
*007cr
*007ta
*008140220s1999 no 000 0 eng
*00901255cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*020 $a8247104539$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999916883924702201
*035 $a(NO-LaBS)14767016(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100142052
*035 $a(NO-TrBIB)991688392
*035 $a991688392-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a658.7.027
*1001 $aRaabe, Håkon$0(NO-TrBIB)90071337$_119469100
*24512$aA strategic framework for creating effective demand chain management$cby Håkon Raabe
*260 $aTrondheim$bInstitutt for industriell økonomi og teknologiledelse, Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet$c1999
*300 $aXVIII, 444 s.$bill.
*4901 $aDoktor ingeniøravhandling$v1999:82
*502 $aAvhandling (dr. ing.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, 1999
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-12-18
*650 7$aLeverandører$2tekord$_189924600
*830 0$aDoktor ingeniøravhandling (Trondheim : trykt utg.)$x0809-103x$v1999:82$w998711741544702201$_13104400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009121800027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999916883924702202$b2021-11-14T21:08:48Z$z999916883924702202
^