*001935883
*00520230312121628.0
*007ta
*008150907s1978 no 000 0 nob d
*00901360cam a2200397 c 4500
*015 $a7801624$2nbf
*019 $bl
*020 $a8203115977$qh.$cNkr 56.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998870375854702201
*035 $a(NO-LaBS)116893(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)094166935
*035 $a(NO-TrBIB)887037585
*035 $a887037585-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*060 4$aLB
*080 $a37.02
*080 $a371.3
*08274$a370.1$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aPd 8$2ubtkl/2
*1001 $aBjørndal, Bjarne$d1922-$0(NO-TrBIB)90124691$_24712100
*24510$aNye veier i didaktikken? :$ben innføring i didaktiske emner og begreper$cBjarne Bjørndal, Sigmund Lieberg
*260 $aOslo$bAschehoug$c1978
*300 $a172 s.
*4901 $aPedagogisk perspektiv
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-05-08
*650 2$aEducation$_10371700
*650 2$aTeaching$_11134900
*650 2$aTeaching$xmethods$_10961000
*653 $adidaktikk$aundervisningsmetoder$aundervisning$apedagogikk$ametoder$afagdidaktikk$alæreplanteori$_118683600
*7001 $aLieberg, Sigmund$0(NO-TrBIB)90375730$_31286200
*830 0$aPedagogisk perspektiv$_24894700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018050848079$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a220$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998870375854702202$b2021-11-30T03:28:22Z$z998870375854702202
^