*00190054
*00520250613134846.0
*007cr
*007ta
*008140116s1993 no 000 u nob
*00901483cam a2200385 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999322221374702201
*035 $a(NO-LaBS)15026474(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)121902269
*035 $a(NO-TrBIB)932222137
*035 $a932222137-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a625.7.001.2(481.32)
*080 $a711
*080 $a711.7(483.2)
*084 $aKcg$2knt
*084 $aKde$2knt
*1001 $aJohansen, Steinar$d1962-$0(NO-TrBIB)90331694$_16743200
*24510$aNy E18 gjennom Kvinesdal :$bregionale konsekvenser$cSteinar Johansen, Bjørn Moen og Vidar Vanberg
*260 $aOslo$bNorsk institutt for by- og regionforskning$c1993
*300 $aIV, 78 s.$bill.
*4901 $aNIBR-notat$v1993:112
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-10
*650 7$aNorway$2agrovoc$_185502900
*650 7$aRegional planning$2agrovoc$_186688800
*650 7$aRoads$2agrovoc$_186645300
*650 7$aVeiplanlegging$xKonsekvensanalyse$zVest-Agder$2tekord$_186710300
*653 $alyngdal$aveiplanlegging$akonsekvensanalyser$ae18$akvinesdal$abefolkning$asysselsetting$_28759300
*7001 $aMoen, Bjørn$0(NO-TrBIB)90249719$_28759400
*7001 $aVanberg, Vidar$d1945-$0(NO-TrBIB)90181258$_11452100
*830 0$aNIBR notat (trykt utg.)$x0801-1702$v1993:112$w998010302424702201$_11432900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012062808148$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999322221374702202$b2021-11-14T19:47:37Z$z999322221374702202
^