*001870452
*00520250613115057.0
*007cr
*007ta
*008111104s2003 no 000 u nob
*00901364cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990306007234702201
*035 $a(NO-LaBS)15147568(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)030600723
*035 $a(NO-TrBIB)114757380
*035 $a(STAMI)7260
*035 $a030600723-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aDalen, Liv$0(NO-TrBIB)2069633$_40031100
*24510$aSpør om service! :$bmal for brukerundersøkelser i servicekontorer$cLiv Dalen og Kjerstin Spångberg
*260 $aOslo$bStatskonsult$c2003
*300 $a29 s.
*4901 $aNotat / Statskonsult$v2003:2
*500 $aProsjektnavn: OSK-arbeid med offentlige servicekontorer i 2003
*500 $aProsjektnr : 83.63800
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-09-26
*588 $aKatalogisert etter referanseside bak i heftet
*653 $aundersøkelser$aanalyser$atilfredshet$atjenester$aservicekontor$_112799700
*7001 $aSpångberg, Kjerstin$0(NO-TrBIB)1013519$_39813300
*7102 $aOKS-arbeid med offentlige servicekontorer i 2003 (prosjekt)$0(NO-TrBIB)3039178$_112799800
*830 0$aNotat (Statskonsult : trykt utg.)$x0809-5140$v2003:2$w999713390154702201$_13976100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011092605088$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990306007234702202$b2021-11-14T20:55:28Z$z990306007234702202
^