Selgerrollen og kunderelasjoner
av Harald BiongInngår i serie: Working paper series NiM (94-06)
Biong, Harald Bok Bokmål utgitt 1994
Biong, Harald Bok Bokmål utgitt 1994
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Logg inn for flere valg
*001868996 *00520250613135235.0 *007cr *007ta *008120811s1994 no 000 u nob d *00900937cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999415437064702201 *035 $a(NO-LaBS)14826947(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)122075528 *035 $a(NO-TrBIB)941543706 *035 $a941543706-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300 *24510$aSelgerrollen og kunderelasjoner$cav Harald Biong *260 $aSandvika$bNIM$c1994 *300 $a17 bl.$bill. *4901 $aWorking paper series NiM$v94-06 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-05 *588 $aKatalogisert etter omslaget *830 0$aWorking paper series NiM (trykt utg.)$x0805-942x$v94-06$w999109453904702201$_26805200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012080308160$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999415437064702202$b2021-11-14T20:55:21Z$z999415437064702202 ^