*001863027
*00520250613113509.0
*007ta
*008130709s2005 no 000 u nob
*00900993cam a2200217 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990513588084702201
*035 $a(NO-LaBS)13902694(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)051358808
*035 $a051358808-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*24500$aBetaling for hylleplass :$bvirkninger for konkurransen i dagligvaremarkedet i Norge : foreløpig rapport
*260 $aOslo$bKonkurransetilsynet$c[2005]
*300 $a90 s.
*4901 $aKonkurransetilsynets skriftserie$v2/2005
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-06-10
*7760 $tBetaling for hylleplass : virkninger for konkurransen i dagligvaremarkedet i Norge : foreløpig rapport$w991007101744702201
*830 0$aSkrifter fra Konkurransetilsynet (trykt utg.)$x1502-6868$v2/2005$w990107401984702201$_20098200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011061008099$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990513588084702202$b2021-11-14T20:54:54Z$z990513588084702202
^