*001845240
*00520250613141600.0
*007cr
*007ta
*008150925s1998 no 000 u nob d
*00901078cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999824107434702201
*035 $a(NO-LaBS)14450286(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100743331
*035 $a(NO-TrBIB)982410743
*035 $a982410743-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aSolberg, Carl Arthur$d1945-$0(NO-TrBIB)90071667$_21202000
*24510$aInngangsstrategier i globaliserende markeder$cCarl Arthur Solberg
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI, Institutt for logistikk og markedsføring$c1998
*300 $aS. 10-18$bfig.
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vnr 16/1998
*500 $aSærtrykk av: Praktisk økonomi & ledelse, 14(1998)nr 3
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-03-16
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vnr 16/1998$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010031605075$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999824107434702202$b2021-11-14T20:53:48Z$z999824107434702202
^