*001812901
*00520250613141504.0
*007cr
*007ta
*008110106s1998 no 000 u nob d
*00901231cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999819808054702201
*035 $a(NO-LaBS)13831541(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093544197
*035 $a(NO-TrBIB)981980805
*035 $a981980805-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*084 $aUhg$2knt
*1001 $aLöfgren, Anders$0(NO-TrBIB)90299712$_28420100
*24510$aOm byregioner i en globalisert verden og kunsten å selge en by$cAnders Löfgren
*260 $aTrondheim$bGeografisk institutt, Universitetet i Trondheim$c1998
*300 $a27 s.
*4901 $aArbeider fra Geografisk institutt, Universitetet i Trondheim. Ny serie A, Rapporter og presentasjoner$vno. 16
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-06
*653 $abygegrafi$aglobalisering$aurbanisering$amarkedsføring$aregioner$ageografi$_108069100
*830 0$aArbeider fra Geografisk institutt, Universitetet i Trondheim (trykt utg.)$nNy serie A$pRapporter og presentasjoner$x0809-2958$vno. 16$w999608840254702201$_204457400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009100600067$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999819808054702202$b2021-11-14T20:51:43Z$z999819808054702202
^