*001794214
*00520250613113733.0
*007ta
*008140307s2000 no 000 u eng d
*00900854cam a2200217 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990005392284702201
*035 $a(NO-LaBS)14291615(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)000539228
*035 $a000539228-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aNygaard, Arne$d1957-$0(NO-TrBIB)90281299$_23921500
*24510$aInterfirm control of plural formed marketing channels$cArne Nygaard
*260 $aSandvika$bNorwegian School of Management BI$c[2000]
*300 $aS. 33-51
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vno. 10/2000
*500 $aSærtrykk av: Journal of business-to-business marketing, 6(1999)nr 4
*653 $amarkedsføring$aeksportmarkedsføring$adistribusjonskanaler$_106524900
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vno. 10/2000$w999417540904702201$_13785300
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990005392284702202$b2021-11-14T20:50:34Z$z990005392284702202
^