*001730458
*00520230331153315.0
*007cr
*007ta
*008150612s1995 no# 000 0 nob
*00901309cam a2200337 c 4500
*015 $a0007539$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999526596974702201
*035 $a(NO-LaBS)1325036(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100233368
*035 $a(NO-TrBIB)952659697
*035 $a952659697-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a37.02
*08274$a370.1$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPd 9$2ubtkl/2
*1001 $aMellin-Olsen, Stieg$d1939-$0(NO-TrBIB)90679826$_17447100
*24510$aKunnskapsformidling :$bvirksomhetsteoretiske perspektiver$cStieg Mellin-Olsen
*250 $a3. utg.
*260 $aNordås$bCaspar forl.$c1995
*300 $a189 s.$bill.
*4901 $aCaspars pedagogiske bibliotek
*500 $a1. utg. 1989
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-02
*653 $afagdidaktikk$apedagogisk$ateori$apsykologi$akunnskapsteori$askolekunnskap$ametalæring$akunnskapsformidling$adidaktikk$aundervisningsmetoder$ayrkespedagogikk$aundervisning$avirksomhetsteori$alæring$apedagogikk$_101104100
*830 0$aCaspars pedagogiske bibliotek$_53389000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008031000029$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999526596974702202$b2021-11-14T20:45:16Z$z999526596974702202
^