*001719668
*00520230310084653.0
*007cr
*007ta
*008150806s1979 no# 000 0 nob d
*00901426cam a2200385 c 4500
*015 $a7900066$2nbf
*019 $bl
*020 $a8251807972$qib.$cNkr 135.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)997910362194702201
*035 $a(NO-LaBS)11555631(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)110532295
*035 $a(NO-TrBIB)791036219
*035 $a791036219-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a339.564
*080 $a658.8(100)$2UDC Medium edition
*080 $a658.8:339.564
*08274$a658.8$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aL 564$2utklklassex
*084 $aU 13a$2oosk
*24500$aEksportmarkedsføring :$bfra eksportsalg til internasjonal markedsføring$credigert av Carl Arthur Solberg
*260 $aOslo$bTanum-Norli$c1979
*300 $a347 s.$bill.
*4900 $aFagskriftserien fra Norges eksportskole
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-01-07
*650 7$aInternasjonal handel$2tekord$_186809600
*653 $aeksportmarkedsføring$amarkedsføring$ainternasjonal$aeksport$ainternasjonale$aselskaper$apriser$a1/208$_100160600
*7001 $aSolberg, Carl Arthur$d1945-$0(NO-TrBIB)90071667$ered.$_21202000
*7102 $aNorges eksportskole$0(NO-TrBIB)90170969$_13798300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007070601041$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a220$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:997910362194702202$b2021-11-14T20:44:33Z$z997910362194702202
^