*001705553
*00520250613121756.0
*007ta
*008110826s2000 no 000 u nob d
*00901214cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*020 $a8249002245$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990700058344702201
*035 $a(NO-LaBS)13937494(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)070005834
*035 $a070005834-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aKarlsen, Jan Erik$0(NO-TrBIB)98023729$_84792300
*24510$aRegional merkevarebygging :$bsammendragsrapport$cJan Erik Karlsen og Øystein Jensen
*260 $aStavanger$bRogalandsforskning$c2000
*300 $a15 bl.$bfig.
*4901 $aRF / Rogalandsforskning$v2002/362
*500 $aProsjektets tittel: Regional merkevarebygging for Stavangerregionen
*500 $aprosjektnummer : 7201896
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-01-29
*7001 $aJensen, Øystein$d1951-$0(NO-TrBIB)90218322$_383000100
*7102 $aRegional merkevarebygging for Stavangerregionen (prosjekt)$0(NO-TrBIB)5027472$_71139100
*830 0$aRapport (Rogalandsforskning : trykt utg.)$pRF$x1502-9344$v2002/362$w998820906314702201$_13230700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016012908065$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990700058344702202$b2021-11-14T20:43:30Z$z990700058344702202
^