*001690916
*00520250613120352.0
*007ta
*008140303s2004 no 000 u nob d
*00901390cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*020 $a8276714145$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990423048814702201
*035 $a(NO-LaBS)13500462(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)042304881
*035 $a042304881-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aAasen, Joar$d1948-$0(NO-TrBIB)90673649$_32054400
*24510$aPedagogisk filosofi :$bforstudie, del 2: på terskelen til det moderne$cJoar Aasen
*260 $aElverum$bHøgskolen i Hedmark$c2004
*300 $a94 s.$bill.
*4901 $aRapport / Høgskolen i Hedmark$vnr 17-2004
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-08-12
*60017$aComenius, Jan Amos$d1592-1670$0(NO-TrBIB)90123805$2bare$_195196200
*60017$aPestalozzi, Johann Heinrich$0(NO-TrBIB)90345123$2bare$_15944000
*60017$aRousseau, Jean-Jacques$d1712-1778$0(NO-TrBIB)90053125$2bare$_19942900
*653 $apedagogikk$afilosofi$amoderne$asamfunn$aidehistorie$apedagogisk$ahistorie$_97672800
*7400 $aPå terskelen til det moderne
*7760 $tPedagogisk filosofi : forstudie, del 2: på terskelen til det moderne$w990423052334702201
*830 0$aRapport (Høgskolen i Hedmark : trykt utg.)$x0808-2626$vnr 17-2004$w999602773904702201$_16476800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016081208096$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990423048814702202$b2021-11-14T20:42:27Z$z990423048814702202
^