*001686873
*00520250613141817.0
*007cr
*007ta
*008150227s1999 no 000 0 nno d
*00901421cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999906323424702201
*035 $a(NO-LaBS)13513724(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092971342
*035 $a(NO-TrBIB)990632342
*035 $a990632342-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aRoald, Knut$d1946-$0(NO-TrBIB)90410027$_22429600
*24510$aKan skular lære? :$bi kva grad er teoretiske tilnærmingar til omgrepet lærande organisasjonar eigna til å klårgjere potensialet for utviklingsarbeid i skular$cKnut Roald
*260 $aSogndal$bHøgskulen i Sogn og Fjordane, Avdeling for lærarutdanning$c1999
*300 $a16, [5] bl.$bill.
*4901 $aHSF-notat$vnr 4/99
*500 $aProsjekttittel: Kompetanseutvikling, grunnskulereforma 1997
*500 $aUndertittel på omslaget: Organisasjonslæring som verktøy i skuleutvikling
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-26
*653 $askulen$akompetanseutvikling$aorganisasjonslæring$askoleutvikling$_97305800
*7102 $aKompetanseutvikling, grunnskulereforma 1997 (prosjekt)$0(NO-TrBIB)99054111$_97305900
*830 0$aNotat (Høgskulen i Sogn og Fjordane : trykt utg.)$x0806-1696$vnr 4/99$w999520103564702201$_14386100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072600013$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999906323424702202$b2021-11-14T20:41:53Z$z999906323424702202
^