
Språk i skolen : grammatikk, retorikk, didaktikk
Ingvil Brügger Budal (red.), Rolf Theil, Bernt Ø. Thorvaldsen, Ingebjørg TonneBok · Flerspråklig · utgitt 2018
Ledig
- Automatlager: 1 av 2 ledig
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001681088 *00520230402105204.0 *007ta *008180404s2018 no a e 00 0 mul *00904774cam a2200565 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-450-2403-6$qh.$cNkr 429.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920533225802201 *035 $a(NO-LaBS)50986574(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150291543 *040 $aNO-OsBAS$bnob$dNO-OsNB$ekatreg *0410 $amul$anob$anno *08204$a372.6$qNO-OsBAS$223/nor *24500$aSpråk i skolen :$bgrammatikk, retorikk, didaktikk$cIngvil Brügger Budal (red.), Rolf Theil, Bernt Ø. Thorvaldsen, Ingebjørg Tonne *250 $a2. utg. *260 $aBergen$bFagbokforl.$a[Oslo]$bLandslaget for norskundervisning$c2018 *300 $a350 s.$bill.$c24 cm *336 $atext$btxt$2rdacontent *337 $aunmediated$bn$2rdamedia *338 $avolume$bnc$2rdacarrier *500 $a1. utg. 2015 *520 $aVeit du at grammar og glamour har eit felles opphav? Eller veit du noko om grunnlaget for ordklassedelinga vår, dei fem fasane i retorikken, eller dei ulike argumenta for at elevane bør læra seg grammatikk? Ein grunnskulelærar i norsk skal, ifølgje rammeplanane for lærarutdanningane, «ha brei kunnskap om språket som system og språket i bruk. Læraren har dessutan eit særskilt ansvar for elevane sine språklege kunnskapar og ferdigheiter. Språk i skolen introduserer grunnleggjande språklege emne for grunnskulelærarstudenten og norsklæraren: grammatikk, tekstlingvistikk og retorikk. Fagstoffet vert formidla med kunnskap, entusiasme og underhaldande døme. Her er fagkunnskapen brei, vinklinga didaktisk og banda til Kunnskapsløftet tydelege. Denne andreutgåva av Språk i skolen er revidert og oppdatert, mellom anna med eit nyskrive kapittel om skrift og tale. Nytt er også ein bolk med oppgåver og løysingsforslag. Boka har kapittel på både nynorsk og bokmål, og gjer slik studentane kjende med fagspråk på begge målformer. Ingvil Brügger Budal (fødd 1975) er førsteamanuensis i norsk ved NLA Høgskolen. Ho arbeider med språkbruk og språkbrukarar, både i eit diakront og synkront perspektiv, og har mellom anna skrive om norrøn omsett litteratur, nynorskdidaktikk, sjangrar og forteljarstemmer. Rolf Theil (fødd 1946) er professor emeritus i allmenn og afrikansk lingvistikk ved Universitetet i Oslo. Mellom spesialområda hans er lingvistisk feltarbeid, kognitiv grammatikk og sosiolingvistikk. Bernt Ø. Thorvaldsen (fødd 1976) er professor i norsk ved Universitetet i Sørøst-Norge. Han underviser i norsk språk og forskar på eldre språk og litteratur og norskdidaktikk. Ingebjørg Tonne (fødd 1966) er professor i nordisk språk/norsk som andrespråk ved Universitetet i Oslo. Ho er mellom anna oppteken av kontrastiv grammatikk og relevansen av grammatikk for lese- og skriveopplæring og språkutvikling. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2021-04-01 *650 7$aDidaktikk$0(NO-TrBIB)HUME07882$2humord$_185675400 *650 7$aGrammatikk$0(NO-TrBIB)HUME05803$2humord$_186510600 *650 7$aGrunnskolen$2bokbas$9nno$_186289400 *650 7$aGrunnskolen$2bokbas$9nob$_186289500 *650 7$aNorsk språk$2bokbas$9nno$_192348900 *650 7$aNorsk språk$2bokbas$9nob$_192246500 *650 7$aRetorikk$0(NO-TrBIB)HUME12270$2humord$_186775200 *650 7$aSkolen$0(NO-TrBIB)HUME27903$2humord$_335394400 *650 7$aSpråkbevissthet$0(NO-TrBIB)HUME06388$2humord$_188751500 *650 7$aSpråkferdighet$0(NO-TrBIB)HUME06320$2humord$_187450300 *650 7$aUndervisingsmetodikk$2bokbas$9nno$_185490200 *650 7$aUndervisningsmetodikk$2bokbas$9nob$_185490500 *653 $agrammatikk$adidaktikk$aretorikk$agrunnskolen$_96795800 *653 $anorsk språk$agrammatikk$adidaktikk$agrunnskolen$aspråkferdighet$atekstlingvistikk$aretorikk$aleseopplæring$askriveopplæring$alesing$askriving$atekstkompetanse$anorskundervisning$_96795900 *7001 $aBudal, Ingvil Brügger$d1975-$0(NO-TrBIB)1040962$4edt$4aut$_18824000 *7001 $aTheil, Rolf$d1946-$0(NO-TrBIB)90188227$4aut$_12357800 *7001 $aThorvaldsen, Bernt Øyvind$d1976-$0(NO-TrBIB)2106869$4aut$_13512000 *7001 $aTonne, Ingebjørg$d1966-$0(NO-TrBIB)90666385$4aut$_43338000 *7102 $aLandslaget for norskundervisning$0(NO-TrBIB)90078992$4pbl$_11146700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2021022648558$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245024036 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/6/3/9788245024036.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/6/3/9788245024036.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/6/3/9788245024036.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *960 $as$9local *991 $aComponent parts$_10079600 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919933385402202$b2021-11-14T20:41:26Z$z999919933385402202 ^