*001663557
*00520250613141136.0
*007cr
*007ta
*008130614s1997 no 000 u nob
*00901097cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999728732364702201
*035 $a(NO-LaBS)15177798(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)111608708
*035 $a(NO-TrBIB)972873236
*035 $a972873236-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*24510$aVerdi i relasjoner sett fra kundens side$cav Harald Biong, Kenneth Wathne
*260 $aSandvika$bNIM$c1997
*300 $a13 bl.$bfig.
*4901 $aWorking paper series NiM$vWP 97-04
*500 $aArtikkel publisert i Praktisk økonomi og ledelse nr 3/97, basert på resultater fra Norsk kundebarometer
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-02-08
*7001 $aWathne, Kenneth$0(NO-TrBIB)90857356$_20524000
*830 0$aWorking paper series NiM (trykt utg.)$x0805-942x$vWP 97-04$w999109453904702201$_26805200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011020805001$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999728732364702202$b2021-11-14T20:39:50Z$z999728732364702202
^