*001530830
*00520250613140616.0
*007cr
*007ta
*008150925s1994 no 000 u nob d
*00901059cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999605560794702201
*035 $a(NO-LaBS)15130678(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092913091
*035 $a(NO-TrBIB)960556079
*035 $a960556079-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aJørgensen, Finn$d1950-$0(NO-TrBIB)90054816$_14989300
*24513$aEn modell for et kommersielt TV-selskaps tilpasning$cFinn Jørgensen
*260 $aBodø$bSiviløkonomutdanningen$c[1994]
*300 $aS. 24-35
*4901 $aReprint / Siviløkonomutdanningen i Bodø$vnr 9/94
*500 $aSærtrykk av: Beta, 1994 nr 1.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-20
*588 $aKatalogisert etter omslag.
*830 0$aReprint (Siviløkonomutdanningen i Bodø : trykt utg.)$x0806-8828$vnr 9/94$w999605073884702201$_10671700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072001016$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999605560794702202$b2021-11-14T20:28:30Z$z999605560794702202
^