*001425100
*00520250613115706.0
*007cr
*007ta
*008141204s1999 no 000 u nob d
*00901112cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990408892034702201
*035 $a(NO-LaBS)14609616(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)040889203
*035 $a(NO-TrBIB)144398877
*035 $a040889203-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*060 4$aWX
*1001 $aPettersen, Kjell I.$d1957-$0(NO-TrBIB)98015815$_41462900
*24510$aPasienterfaringer 1996 og 1998 :$bReskva 2 Ullevål sykehus
*260 $aNordbyhagen$bStiftelse for helsetjenesteforskning$c1999
*300 $a56 s.$btab.
*4901 $aHELTEF utredningsrapport, 38-1999
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-12-04
*650 2$aPatient Satisfaction$_16670200
*650 2$aQuality assurance, health care$_13842700
*650 2$aQuestionnaires$_13557800
*7102 $aStiftelse for helsetjenesteforskning$0(NO-TrBIB)90713496$_29135400
*830 0$aHELTEF utredningsrapport, 38-1999$_71320700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014102908026$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990408892034702202$b2021-11-14T20:19:52Z$z990408892034702202
^