*001423485
*00520230304114914.0
*007cr
*007ta
*008130105s2002 no# 000 u nob d
*00901561cam a2200361 c 4500
*019 $bl
*020 $a8249002253$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990505529964702201
*035 $a(NO-LaBS)14967275(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)050552996
*035 $a(NO-TrBIB)130043788
*035 $a050552996-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*24500$aMerkevarebygging for Stavangerregionen$cJan Erik Karlsen (red.) ; [medforf.] Martin Gjelsvik, Qadeer Hussain, Øystein Jensen
*260 $aStavanger$bRF-Rogalandsforskning$c2002
*300 $a46, 1, 10 bl.$bill.
*4901 $aRapport / RF/HIS$v2002/363
*500 $aOver tittelen: Høgskolen i Stavanger
*500 $aProsjektnavn: Regional merkevarebygging for Stavangerregionen
*500 $aProsjektnr : 720.1896
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-11-19
*7001 $aGjelsvik, Martin$d1949-$0(NO-TrBIB)90707906$_22785300
*7001 $aHussain, Quadeer$0(NO-TrBIB)38438$_32607500
*7001 $aJensen, Øystein$0(NO-TrBIB)90218322$_27838700
*7001 $aKarlsen, Jan Erik$d1942-$0(NO-TrBIB)98023637$_11348600
*7102 $aHøgskolen i Stavanger$0(NO-TrBIB)95007294$_27599900
*7102 $aRegional merkevarebygging for Stavangerregionen (prosjekt)$0(NO-TrBIB)5027472$_71139100
*830 0$aRapport (Rogalandsforskning : trykt utg.)$pRF$x1502-9344$v2002/363$w998820906314702201$_13230700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012111908067$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990505529964702202$b2021-11-14T20:19:47Z$z990505529964702202
^