*001414059
*00520230401163633.0
*007cr
*007ta
*008150803s1973 no# 000 0 nob d
*00901190cam a2200313 c 4500
*015 $a7304236$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999905027084702201
*035 $a(NO-LaBS)13940053(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)151442878
*035 $a(NO-TrBIB)990502708
*035 $a990502708-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a659.113.252
*08274$a658.87$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aU 13d2$2oosk
*1001 $aLund, Andreas$d1772-1832$0(NO-TrBIB)90309827$_27491900
*24510$aInnkjøpsatferd og butikkstruktur :$bet kortfattet sammendrag av opplegg og resultater og noen konklusjoner fra en forbrukeranalyse$cutarbeidet av Andreas Lund
*260 $aOslo$bNorsk institutt for by- og regionforskning$c1973
*300 $a16 bl., kart
*4901 $aNIBR notat$v1973:58
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-07-08
*830 0$aNIBR notat (trykt utg.)$x0801-1702$v1973:58$w998010302424702201$_11432900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015070809089$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999905027084702202$b2021-11-14T20:18:59Z$z999905027084702202
^