*001414019
*00520250613113711.0
*007cr
*007ta
*008140307s2000 no 000 u eng d
*00901072cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990004873094702201
*035 $a(NO-LaBS)13420568(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)000487309
*035 $a(NO-TrBIB)100684823
*035 $a000487309-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aJevnaker, Birgit Helene$d1952-$0(NO-TrBIB)90185685$_24888600
*24510$aHow design becomes strategic$cBirgit H. Jevnaker
*260 $aSandvika$bNorwegian School of Management BI$c[2000]
*300 $aS. 41-47$bill.
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vno. 9/2000
*500 $aSærtrykk av: Design management journal, 11(2000)Winter
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-03-22
*653 $astrategisk$aledelse$_10864100
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vno. 9/2000$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010030404055$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990004873094702202$b2021-11-14T20:18:59Z$z990004873094702202
^