*001389529
*00520250613134604.0
*007ta
*008120220s1993 no 000 u eng d
*00901133cam a2200229 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999306284974702201
*035 $a(NO-LaBS)14581806(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)930628497
*035 $a930628497-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aStrømmen-Bakhtiar, Abbas$0(NO-TrBIB)90605563$_27912900
*24510$aCustomer integrated manufacturing :$ban example of how information technology can promote market orientation$cby Abbas Bakhtiar, Frank Lindberg
*260 $aBodø$bHøgskolesenteret i Nordland$c[1993]
*300 $a20 bl.$bill.
*4901 $aArbeidsnotat / Høgskolesenteret i Nordland, Institutt for økonomisk/administrative fag$vnr 8/93
*500 $a"To be presented at Norsk konferanse for organisasjoners bruk av IT. Preliminary version " - Tittelsiden
*653 $aproduktutvikling$amarkedsføring$adatamaskinassistert$aproduksjon$adap$_67195400
*7001 $aLindberg, Frank$0(NO-TrBIB)90585597$_25034400
*830 0$aArbeidsnotat (Høgskolesenteret i Nordland. Institutt for økonomisk/administrative fag : trykt utg.)$x1500-2101$vnr 8/93$w999207802454702201$_14541600
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999306284974702202$b2021-11-14T20:16:23Z$z999306284974702202
^