*001379421
*00520250613115312.0
*007ta
*008140820s2003 no 000 u eng d
*00901611cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990314681604702201
*035 $a(NO-LaBS)13896872(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)031468160
*035 $a031468160-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aPedersen, Per Egil$0(NO-TrBIB)90880936$_11471900
*24510$aIdentity expression in the adoption of mobile services :$bthe case of multimedia messaging services$cby Per E. Pedersen, Herbjørn Nysveen, Helge Thorbjørnsen
*260 $aBergen$bInstitute for Research in Economics and Business Administration$c2003
*300 $aIV, 71, VI s.$bill.
*4901 $aWorking paper / Samfunns- og næringslivsforskning$vnr 26/03
*500 $aSNF-prosjekt nr : 6500
*500 $aSNF-prosjekt: Mobile and channel integrating electronic commerce
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-11-09
*653 $atelekommunikasjon$aMMS$amobiltelefoner$abrukerundersøkelser$_66152800
*7001 $aNysveen, Herbjørn$d1966-$0(NO-TrBIB)90532684$_38322800
*7001 $aThorbjørnsen, Helge$d1975-$0(NO-TrBIB)99003814$_13019100
*7102 $aMobile and Channel Integrating Electronic Commerce (prosjekt)$0(NO-TrBIB)2097797$_36585300
*7760 $tIdentity expression in the adoption of mobile services : the case of multimedia messaging services$w990610466804702201
*830 0$aWorking paper (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$vnr 26/03$w990208439844702201$_13111800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016110948225$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990314681604702202$b2021-11-14T20:15:41Z$z990314681604702202
^