*001353492
*00520230815115029.0
*007cr
*007ta
*008141003s2001 no# 000 0 nob
*00902076cam a2200589 c 4500
*015 $a0115932$2nbf
*019 $bl
*020 $a8254701180$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990107676574702201
*035 $a(NMUS)81304
*035 $a(NO-LaBS)13571038(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)010767657
*035 $a(NO-TrBIB)112213421
*035 $a(OCoLC)1369750049
*035 $a010767657-47bibsys_network
*035 $a010767657-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a159.953
*080 $a159.954
*080 $a378.672(043)(481.13)
*080 $a745
*08274$a701$qNO-OsNB$24/nor
*1001 $aUlvestad, Hilde Aga$0(NO-TrBIB)1026683$_54592100
*24510$aLet us learn to dream, gentlemen :$ben undersøkelse om forholdet mellom visuelt skapende arbeid og potensialet for læring$cHilde Aga Ulvestad
*260 $a[Oslo]$bArkitekthøgskolen i Oslo$ccop. 2001
*300 $a257, XIV s.$bill.
*4901 $aCON-TEXT. Avhandling$v4
*502 $aAvhandling (dr. ing.) - Arkitekthøgskolen i Oslo, 2001
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-03-23
*650 7$aFormidling$2aatnor$_186335700
*650 7$aKreativitet$2aatnor$_187888500
*650 7$aKreativitet$2tekord$_185576500
*650 7$aKunst$0(NO-TrBIB)HUME05183$2humord$_386635800
*650 7$aKunst$2ordnok$_186004200
*650 7$aKunstformidling$0(NO-TrBIB)HUME09083$2humord$_186270800
*650 7$aKunstteori$0(NO-TrBIB)HUME05454$2humord$_186173600
*650 7$aKunstteori$2aatnor$_187538300
*650 7$aLæring$0(NO-TrBIB)HUME08079$2humord$_185628200
*650 7$aLæring$2aatnor$9nno$_189237100
*650 7$aMental ability$2agrovoc$_187166900
*650 7$aSkoler$0(NO-TrBIB)HUME16617$2humord$_373112200
*650 7$ateori$2ordnok$_185717600
*651 7$aNorge$0(NO-TrBIB)HUME02605$2humord$_185478500
*653 $akunstfilosofi$alæring$akunst$aundervisning$_63415700
*830 0$aCON-TEXT (trykt utg.)$pThesis$x1502-217x$v4$w990009426774702201$_11991400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011032305107$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990107676574702202$b2021-11-14T20:13:35Z$z990107676574702202
^