*001348492
*00520250613123639.0
*007cr
*007ta
*008131024s2009 no 000 u nob d
*00901003cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788272516696$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990917300234702201
*035 $a(NO-LaBS)14493884(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)091730023
*035 $a(NO-TrBIB)133113264
*035 $a091730023-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHonkanen, Pirjo$d1962-$0(NO-TrBIB)90649631$_17901100
*24510$aForbrukerpreferanser i endring? :$bRussland som marked$cPirjo Honkanen
*260 $aTromsø$bNofima marked$c2009
*300 $a5 bl.
*4901 $aRapport / Nofima marked$v5/2009
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-09-23
*653 $afiskeforbrukere$afiskemarkeder$arussland$_62874700
*830 0$aRapport (Nofima : trykt utg.)$x1890-579x$v5/2009$w990803894224702201$_13122700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013092306057$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990917300234702202$b2021-11-14T20:13:16Z$z990917300234702202
^