*001294753
*00520250613124246.0
*007cr
*007ta
*008131213s2009 no 000 u nob
*00901785cam a2200349 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788245008173$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990929473794702201
*035 $a(NO-LaBS)15744130(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092947379
*035 $a(NO-TrBIB)13404987x
*035 $a092947379-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*080 $a658.8$2UDC Medium edition
*1001 $aHjertnes, Frode$d1960-$0(NO-TrBIB)90126506$_12377000
*245 $aArbeidsbok til Markedsføring, organisasjon og ledelse
*260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2009
*300 $a172 s.$bill.
*490 $aMarkedsføring, organisasjon og ledelse
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-11-28
*800 $aHjertnes, Frode, 1960-$tMarkedsføring, organisasjon og ledelse$w(NO-LaBS)6847(tnr)$_172247700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013112806021$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8245008176
*85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788245008173
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245008173
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/3/7/9788245008173.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/3/7/9788245008173.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/3/7/9788245008173.jpg$qimage/jpeg
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a212$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990929473794702202$b2021-11-14T20:08:40Z$z990929473794702202
^