*001278711
*00520250613133738.0
*007cr
*007ta
*008140617s1986 no 000 0 nob d
*00901041cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*020 $a8270374075
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999012529134702201
*035 $a(NO-LaBS)15043825(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)142731811
*035 $a(NO-TrBIB)901252913
*035 $a901252913-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHodne, Torbjørn$d1942-$0(NO-TrBIB)90366898$_54420900
*24510$aOppgaver i markedsføring :$btil Flodhammar og Nordensvärd "Markedsføring"$cTorbjørn Hodne
*260 $aOslo$bBedriftsøkonomens forlag$c1986
*300 $a61 s.
*490 $aMarkedsføring
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-06-17
*653 $amarkedsføring$aoppgaver$_54421000
*800 $aFlodhammar, Åke$tMarkedsføring$w(NO-LaBS)392854(tnr)$_172224100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014051306108$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999012529134702202$b2021-11-14T20:07:16Z$z999012529134702202
^