*001277118
*00520250613081823.0
*007ta
*008140714s2006 dk 000 u dan d
*00901167cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*020 $a8723016272$qh.
*020 $a9788723016270$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990619323964702201
*035 $a(NO-LaBS)14392260(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)061932396
*035 $a061932396-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHåkonsson, Erik$0(NO-TrBIB)90090974$_31627500
*24510$aBegynderundervisningens didaktik :$bhvad skal der ske før og efter skolestart?$caf Erik Håkonsson, Inger Ubbesen og Pernille Pind ; redaktion: Kirsten Rasmussen
*260 $aKøbenhavn$bAlinea$c2006
*300 $a208 s.$bill.
*4901 $aLæringsarenaer
*653 $alæring$adidaktikk$abegynnerundervisning$asmåskolen$abarnehager$aopplæring$afagdidaktikk$askolestart$aundervisning$abarneskolen$agrunnskoleutdanning$amatematikk$alesing$aleseopplæring$askriveopplæring$anaturfag$akommunikasjon$aspråkutvikling$agrunnskole$askolen$asmåskoletrinnet$abegynneropplæring$amatematikkundervisning$_54145200
*7001 $aPind, Pernille$0(NO-TrBIB)7005321$_54145300
*7001 $aUbbesen, Inger$0(NO-TrBIB)97045117$_54145400
*830 0$aLæringsarenaer$_54145500
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999920133404602202$b2021-11-14T20:07:05Z$z999920133404602202
^