
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001264529 *00520250613115711.0 *007ta *008150924s2004 no 000 u nob *00901731cam a2200361 c 4500 *019 $bl *020 $a8251919517$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990408044104702201 *035 $a(NO-LaBS)16894778(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)040804410 *035 $a040804410-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *080 $a65.012.2 *080 $a658.8.012.2 *1001 $aBanken, Kjell$d1947-$0(NO-TrBIB)90068307$_13853700 *245 $aStudiehefte *250 $a[2. utg.] *260 $aTrondheim$bTapir akademisk forl.$c2004 *300 $a108 s. *490 $aMarkedsplanlegging *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-05-16 *650 7$aStrategisk planlegging$2tekord$_185542000 *653 $amarkedsplanlegging$amarkedsføring$apensum$aiø6502$aoppgaver$_52458200 *800 $aBanken, Kjell, 1947-$tMarkedsplanlegging$w(NO-LaBS)480432(tnr)$_171455100 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017040748270$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8251919517 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/7/1/9788251919517.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/7/1/8251919517.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/7/1/9788251919517.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/7/1/9788251919517.jpg$qimage/jpeg *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:990408044104702202$b2021-11-14T20:05:50Z$z990408044104702202 ^