*001254753
*00520230330141147.0
*007ta
*008130822s1993 no# 000 u nob
*00901197cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8271337866$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999310681854702201
*035 $a(NO-LaBS)13925921(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)931068185
*035 $a931068185-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a625.7.001.2
*1001 $aRyntveit, Geir Olav$0(NO-TrBIB)90348917$_29575100
*24510$aRingvirkninger av endret vegtilgjengelighet$cav Geir Olav Ryntveit og Jon Inge Lian
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1993
*300 $aIV, III, 89 s.$bill.
*4901 $aTØI rapport$v168/1993
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-05-13
*650 7$aVeibygging$xKonsekvensanalyse$2tekord$_187583000
*653 $aregional$autvikling$abefolkningsutvikling$anæringsutvikling$akollektivtransport$abusser$_51302500
*7001 $aLian, Jon Inge$d1953-$0(NO-TrBIB)90306220$_15293800
*830 0$aTØI rapport (Oslo : 1992- : trykt utg.)$x0808-1190$v168/1993$w999217156764702201$_13237900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016051308014$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999310681854702202$b2021-11-14T20:04:19Z$z999310681854702202
^