*001252751
*00520250613114026.0
*007cr
*007ta
*008140508s2000 no 000 u nob d
*00901435cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*020 $a8273320510$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990100329244702201
*035 $a(NO-LaBS)13940762(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)010032924
*035 $a(NO-TrBIB)093447930
*035 $a010032924-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aSkog, Randi$0(NO-TrBIB)17270$_40166500
*24510$aFra å være mye til å være noe mer :$ben studie av relasjonen pedagog og barn med sosiale og emosjonelle vansker$cRandi Skog
*260 $aTrondheim$bDronning Mauds Minne$c2000
*300 $a96 s.
*4901 $aDMMH`s publikasjonsserie$vnr 3/2000
*500 $a"Denne publikasjonen er en forkortet utgave av hovedfagsoppgaven i spesialpedagogikk ..., Pedagogisk institutt, NTNU 1999." - Forordet, s. 5
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-07
*653 $aatferdsvansker$apedagoger$arelasjoner$abarn$asosiale$aemosjonelle$avansker$aomsorgsroller$aspesialpedagogikk$aspesialundervisning$atilpassingsvansker$afølelsesmessige$aproblemer$aproblemeleverførskolebarn$akjenslevanskar$avanskar$aførskolelærarar$_51067300
*830 0$aDMMH's publikasjonsserie (trykt utg.)$x0802-3506$vnr 3/2000$w998920360604702201$_16716300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009090400004$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990100329244702202$b2021-11-14T20:03:53Z$z990100329244702202
^