*0012305493
*007ta
*008231025s1978 no# a 000 0 mul d
*009 nam a c 4500
*015##$a7806491$2nbf
*019 $bl
*020##$cNkr 75.00$qh.
*035 $a(NO-LaBS)21783224(bibid)
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*041 $anob$aeng
*044##$cno
*080##$a658.624
*08274$a658.5$qNO-OsNB$23/nor
*084##$aQ 6f$2oosk
*1001#$aHolt, Knut$d1918-$0(NO-TrBIB)90054860$_31376200
*24510$aAssessment of user needs in product innovation processes$cKnut Holt, Kjetil Storvik
*260##$aTrondheim$bUniversitetet i Trondheim, NTH, Inst.for industriell økonomi og organisasjon$c1978
*300##$aVII, 138 s.$bfig.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4901#$aRapport / Institutt for industriell økonomi og organisasjon, Norges tekniske høgskole$v22
*653##$aproduktutvikling$abrukerbehov$amarkedsanalyse.$_247584400
*7001#$aStorvik, Kjetil$d1952-$0(NO-TrBIB)9077874$_34480600
*830#0$aRapport (Norges tekniske høgskole. Institutt for industriell økonomi og organisasjon) (trykt utg.)$x0802-121x$v22$w998010190524702201$_37251000
*85201$a47BIBSYS_NB$6998441611364702202$9P
*85201$a47BIBSYS_NBI$6998441611364702249$9P
*85201$a47BIBSYS_NHHB$6998441611364702216$9P
*85201$a47BIBSYS_NTNU_UB$6998441611364702203$9P
*901 $a80
*913##$aNorbok$bNB
^