*0012235250
*00520230824074230.4
*007ta
*008230824s2021 no e 0 nob
*00900000nam a22000005c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999922239254202201
*035 $a(NO-DIMO)ccd1e9a7-8641-47cf-92bc-6fcdc64e5401
*035 $a(NO-LaBS)21358455(bibid)
*035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000024510
*035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000024510
*040 $aNO-OsNB$bnob$erda
*041 7$anob$2MARC
*097 $aUkat
*1001 $aForos, Øystein$4aut$_82432100
*24510$aDagligvaremarkedet: Fremmer forbrukerjournalistikk som VGs matbørs konkurransen?
*264 1$aBergen$bSamfunns- og næringslivsforskning AS$c2021
*300 $a14 sider
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4900 $aWorking paper$v10/21$x15032140
*653 6$areport$_128546700
*7001 $aHelgø, Halvar$4aut$_243957900
*7001 $aKilstad, Thea$4aut$_243958000
*85640$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_pliktmonografi_000024510$3Fulltekst$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999920430484502202$b2023-08-26T02:25:26Z$z999920430484502202
^