Profesjonsfellesskap og skoleutvikling : lærere som lærer
Bjart GrutleGrutle, Bjart · Bok · Bokmål · utgitt [2019]
Ikke ledig
Biblioteket har (for tiden) 0 eksemplarerBiblioteket har ingen eksemplarer av denne tittelen som kan reserveres
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0012216998 *00520240523150221.0 *008190211s2019 no a eo 00 0 nob *00903661cam a2200481 c 4500 *020 $a9788202628154$qe-Pdf *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920869640002201 *035 $a(NO-DIMO)79005cca-2a03-45aa-baf3-f36ff3f2e6d0 *035 $a(NO-OsBAS)150311289 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000022391 *040 $aNO-OsBAS$bnob$erda$dNO-OsNB *08204$a371.2$qNO-OsBAS$223/nor *1001 $aGrutle, Bjart$0(NO-TrBIB)99011320$4aut$_22458100 *24000$aProfesjonsfellesskap og skoleutvikling$_22458200 *24510$aProfesjonsfellesskap og skoleutvikling :$blærere som lærer$cBjart Grutle *250 $a1. utgave *260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2019 *264 1$aOslo$bCappelen Damm akademisk$c[2019] *300 $a1 online (nettilkoblet) ressurs (205 sider)$billustrasjoner *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $adatamaskin$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/#1003$2rdamt *338 $aonline (nettilkoblet) ressurs$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/#1018$2rdact *347 $atekstfil$0http://www.rdaregistry.info/termList/fileType/#1002$2rdaft *347 $bPDF *500 $a1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2018 *520 $aDenne boka er skrevet for å gi deg som student på praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) en introduksjon til temaet profesjons- og skoleutvikling. Her presenteres noen sentrale teorier på organisasjonsfeltet og disse blir belyst med eksempler fra skolehverdagen. Budskapet er at det er mange måter å se på skolen på, avhengig av hvilken synsvinkel man ser den fra. En slik innsikt vil være nyttig for deg som student og i din framtidige lærergjerning. For hvordan du fungerer som lærer er ikke bare avhengig av dine egne ferdigheter og kunnskaper, men også av arbeidsfellesskapet på skolen. Med utdanningen kvalifiserer du deg til arbeid i skolen, men først når du blir lærer starter kompetanseutviklingen for alvor. Da skal du inngå i et profesjonsfellesskap på din skole, bidra til skolens utvikling og bli en lærer som lærer. Skolens samfunnsoppdrag knyttet til elevenes læring og utvikling vil da være den målsettingen både du og skolens utvikling måles opp mot. E-boka tilsvarer 1. trykte utgave. Oslo: Cappelen Damm, 2018. *588 $aTittel fra tittelskjermbildet (sett 8. november 2023) *650 7$aLærarrollen$2bokbas$9nno$_186249900 *650 7$aLærerrollen$2bokbas$9nob$_186250100 *650 7$aSkoleadministrasjon$2bokbas$9nno$_186250200 *650 7$aSkoleadministrasjon$2bokbas$9nob$_186250300 *7001 $aGrutle, Bjart$0(NO-TrBIB)99011320$tProfesjonsfellesskap og skoleutvikling$_22458100 *7001 $aGrutle, Ingvild Foldøy$d1986-$0(NO-TrBIB)13037437$4ill$_22458500 *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/89/12/150311289/productimage_OS_c5bf62e5472243c5dd81b272ced0f2a77033aba6.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/89/12/150311289/productimage_ORG_b444a308339c4c12c6239d8ced3db0937304fa8d.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202628154 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/4/5/9788202628154.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/4/5/9788202628154.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/4/5/9788202628154.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920419699602202$b2023-07-12T02:11:32Z$z999920419699602202 ^