*001221455
*00520250613140841.0
*007cr
*007ta
*008150925s1996 no 000 u nob d
*00901330cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999618376404702201
*035 $a(NO-LaBS)14072623(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100404359
*035 $a(NO-TrBIB)961837640
*035 $a961837640-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aFriedman, Ken$0(NO-TrBIB)90851884$_16030000
*24510$aTeaching innovation$cKen Friedman, Olav Djupvik, and Trond Blindheim
*260 $aSandvika$bNorwegian School of Marketing$c1996
*300 $aS. 173-188
*4901 $aReprint / Norwegian School of Management$v1996/17
*500 $aSærtrykk av: Proceedings of the 13th Nordic Conference on Business Studies, August 14-16, 1995(1), Copenhagen, Denmark
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-01-15
*653 $anmh$ainnovasjon$aundervisning$_46916100
*7000 $aØkonomiske høgskoler$0(NO-TrBIB)90932404$_46916200
*7001 $aBlindheim, Trond$d1955-$0(NO-TrBIB)90305610$_13173000
*7001 $aDjupvik, Olav$d1967-$0(NO-TrBIB)90787616$_32326700
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$v1996/17$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010011504020$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999618376404702202$b2021-11-14T19:58:23Z$z999618376404702202
^