*001220965
*00520230310100307.0
*007cr
*007ta
*008150430s1980 no# 000 0 nob d
*00901332cam a2200325 c 4500
*015 $a8001056$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998120428834702201
*035 $a(NO-LaBS)13978792(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)142233951
*035 $a(NO-TrBIB)812042883
*035 $a812042883-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*08274$a370.15$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aPd 9$2ubtkl/2
*1001 $aVogt, Adam$d1950-$0(NO-TrBIB)90314279$_18049600
*24510$aMeningsfylt verbal læring i klasserommet og elevenes evneselvoppfatning$cav Adam Vogt
*260 $a[Oslo]$b[Universitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinst.]$c1980
*300 $aiv,152 s.$bill.$c4°
*4901 $aRapport / Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$v3-1980
*504 $aBibliografi s.148-152.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-03-27
*653 $ahukommelse$aerindring$alæring$apedagogisk$apsykologi$abarn$aundervisning$_46858700
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$v3-1980$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014032706107$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998120428834702202$b2021-11-14T19:58:20Z$z998120428834702202
^