*001219218
*00520250613113943.0
*007cr
*007ta
*008140703s2000 no 000 u nob d
*00901066cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*020 $a8275690862$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990015845964702201
*035 $a(NO-LaBS)14381171(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)001584596
*035 $a(NO-TrBIB)122978048
*035 $a001584596-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHaug, Eli$0(NO-TrBIB)90633190$_46625500
*24510$aEr dagens utdanningsforskning basert på behavioristisk tenkning? :$bdrøfting av TIMSS' læreplanmodell fra et matemtikkdidaktisk synspunkt$cEli Haug
*260 $aNesna$bHøgskolen i Nesna$c2000
*300 $a67 s.$bill.
*4901 $aFredrikke$v2000, nr 8
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-10-19
*653 $amatematikk$adidaktikk$ateori$atimss$alæreplaner$_46625600
*830 0$aFredrikke (Nesna)$x1501-6889$v2000, nr 8$w999915591934702201$_16036200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012090709024$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990015845964702202$b2021-11-14T19:58:03Z$z990015845964702202
^