*001177842
*00520230305165732.0
*007ta
*008150709s2010 no# f 000 0 nob
*00901591cam a2200361 c 4500
*015 $a1014557$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788271176709$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991003361164702201
*035 $a(NO-LaBS)15128076(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100336116
*035 $a100336116-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a510.71$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aHundeland, Per Sigurd$d1968-$0(NO-TrBIB)90907725$4aut$_41173600
*24510$aMatematikklærerens kompetanse :$ben studie om hva lærerne på videregående trinn vektlegger i sin matematikkundervisning$cPer Sigurd Hundeland
*260 $aKristiansand$bUniversitetet i Agder, Fakultet for teknologi og realfag$ccop. 2010
*300 $a279 s.$bfig.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved Universitetet i Agder$v23
*500 $aSammendrag på engelsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Agder, Kristiansand, 2010
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-10-21
*653 $amatematikkundervisning$avideregående$askole$alæring$alæringsstrategier$amatematikk$alærere$amatematikklærere$akompetanse$adoktoravhandlinger$afakultet$ateknologi$arealfag$a150000$_41173700
*830 0$aDoctoral dissertations at University of Agder (trykt utg.)$x1504-9272$v23$w990713508374702201$_12356900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015102108080$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*914 $aScientific
*915 $a[1]
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991003361164702202$b2021-11-14T19:54:29Z$z991003361164702202
^