*001169530
*00520230331065827.0
*007cr
*007ta
*008150121s1994 no# 000 u nob d
*00901083cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*020 $a8273212483$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999416089564702201
*035 $a(NO-LaBS)14667658(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093534477
*035 $a(NO-TrBIB)941608956
*035 $a941608956-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*1001 $aSolvoll, Gisle$d1959-$0(NO-TrBIB)90338349$_14545700
*24510$aBilsalgsprognoser :$ben analyse av spørreundersøkelser som prognosemetode$cav Gisle Solvoll
*260 $aBodø$bNordlandsforskning$c1994
*300 $a115 s.$bill.
*4901 $aNF-rapport$vnr 5/94
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-28
*653 $aspørreundersøkelser$aprognosemetoder$abilsalg$akjøpssannsynlighet$_40102700
*830 0$aNF-rapport (Nordlandsforskning : trykt utg.)$x0805-4460$vnr 5/94$w998920617074702201$_11343400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009092804009$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999416089564702202$b2021-11-14T19:53:52Z$z999416089564702202
^