*00115595
*00520230310154245.0
*007ta
*008090811s1983 no# 000 0 nob d
*00901235cam a2200325 c 4500
*015 $a8302513$2nbf
*019 $bl
*020 $a8272511002$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998530077484702201
*035 $a(NO-LaBS)14258315(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)853007748
*035 $a853007748-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a639.222(481)
*08274$a338.3$qNO-OsNB$23/nor
*1001 $aOlsen, Bjørn Eirik$d1955-$0(NO-TrBIB)90233608$_14693000
*24510$aSild til konsum :$bmarkeds- og konkurrentanalyse$cBjørn Eirik Olsen og Terje Vassdal
*260 $aTromsø$bFTFI, Økonomigruppen$c1983
*300 $a[5] bl. ,XXV, 200 s.$bill.$c4°
*4901 $aFTFI-rapport
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-02-03
*653 $amarkedsforskning$asild$aforbruk$afiskeprodukter$autenrikshandel$_14693100
*7001 $aVassdal, Terje$0(NO-TrBIB)90233609$_14693200
*7102 $aFiskeriteknologisk forskningsinstitutt$bØkonomigruppen$0(NO-TrBIB)90110987$_14693300
*830 0$aFTFI-rapport$_14693400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016020308107$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998530077484702202$b2021-11-14T19:40:36Z$z998530077484702202
^