Fra forvaltningsinstruks til visjon: NSBs identitetsutvikling ved tusenårsskiftet
Arild Wæraas
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011434367 *008070726s2007 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a385.06 *100 $aWæraas, Arild$uInstitutt for statsvitenskap, Universitetet i Tromsø : arildw@sv.uit.no$_130749200 *245 $aFra forvaltningsinstruks til visjon: NSBs identitetsutvikling ved tusenårsskiftet *300 $aS. 149-172, 226 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *610 $aNorges statsbaner (NSB)$_131717600 *650 $aMerkevarebygging$2norart$_21822900 *650 $aidentitet$9nor$2norart$_128592700 *650 $ajernbaneselskaper$9nor$2norart$_131582300 *650 $aoffentlig forvaltning$9nor$2norart$_128630300 *650 $aorganisasjoner$9nor$2norart$_129647300 *653 $aNorwegian State Railways$9eng$_160611600 *653 $acorporate branding$9eng$_147300900 *653 $acorporate identity$9eng$_147301000 *653 $acorporate vision$9eng$_160611700 *653 $anew public management$9eng$_131260100 *653 $apublic sector$9eng$_134176600 *773 $tNorsk statsvitenskapelig tidsskrift$gÅrg. 23, nr. 2 (2007)$x0801-1745$w(NO-LaBS)689187(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nst/2007/02/fra_forvaltningsinstruks_til_visjon_nsbs_identitetsutvikling_ved_tusenarssk *999 $z700410895$anorart:700410895 ^