*001141182
*00520250613121132.0
*007cr
*007ta
*008131005s2005 no 000 u nob d
*00901052cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990523023344702201
*035 $a(NO-LaBS)14025547(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)052302334
*035 $a(NO-TrBIB)132965798
*035 $a052302334-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aAndenæs, Ivar$d1947-$0(NO-TrBIB)90161540$_16004700
*24510$aHvem styrer pennen? :$bi grenselandet mellom journalistikk og markedsføring$cIvar Andenæs
*260 $aFredrikstad$bInstitutt for journalistikk$c2005
*300 $a88 s.$bill.
*4901 $aIJ-rapport$v4/2005
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-08-12
*653 $ajournalistikk$amarkedsføring$atekstreklame$atemajournalistikkbilagsjournalistikk$aaviser$areklame$_36237500
*830 0$aIJ-rapport (trykt utg.)$x0807-366x$v4/2005$w999606975864702201$_19865800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013081208138$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990523023344702202$b2021-11-14T19:51:47Z$z990523023344702202
^