Hvordan kan uvesentlige tekster gi innsikt i vesentlige kulturelle diskurser? : Foucaults diskursteori som analyseredskap for en studie av eksamensbesvarelser
Solveig Østrem
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011394804 *008050729s2005 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a300.14 *100 $aØstrem, Solveig$uHøgskolen i Vestfold. Avdeling for lærerutdanning ; solveig.ostrem@hive.no$_130101500 *245 $aHvordan kan uvesentlige tekster gi innsikt i vesentlige kulturelle diskurser?$bFoucaults diskursteori som analyseredskap for en studie av eksamensbesvarelser *300 $aS. [111]-129 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *600 $aFoucault, Michel$_129948300 *650 $aDiskursanalyse$2norart$_40996500 *650 $abarn$2norart$_10105000 *650 $aetikk$9nor$2norart$_128614300 *653 $aFoucault$9eng$_130781400 *653 $achildren$9eng$_128727200 *653 $adiscourse analysis$9eng$_130204200 *653 $aethics$9eng$_128613600 *773 $tNorsk teologisk tidsskrift$gÅrg. 106, h. 2 (2005)$x0029-2176$w(NO-LaBS)412191(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/ntt/2005/02/hvordan_kan_uvesentlige_tekster_gi_innsiktivesentlige_kulturelle_diskurser *999 $z500371280$anorart:500371280 ^