*001132582
*00520230309135150.0
*007cr
*007ta
*008150622s2012 no# 000 0 nob
*00901526cam a2200397 c 4500
*015 $a1237333$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788299737395$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991235136184702201
*035 $a(NO-LaBS)15049507(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123513618
*035 $a(NO-TrBIB)133059235
*035 $a123513618-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a370.158$qNoOU$223
*08204$a371.102$223
*08204$a371.102$qNoBeU$223
*08274$a371.102$qNO-OsNB$25/nor
*0830 $a370.1523$qNoOU$223
*0830 $a370.158$223
*1001 $aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$_10108900
*24510$aModellheftet :$bbeskrivelse av analysemodellen og arbeid i læregrupper$cThomas Nordahl
*250 $bved Hanne Jahnsen, Janne Støen og Torunn Tinnesand
*260 $aPorsgrunn$bLillegården kompetansesenter$ccop. 2012
*300 $a51, 3 s.
*490 $aLP-modellen
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-08-28
*653 $alp-modellen$askolen$alæring$_35039400
*7102 $aNasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking$0(NO-TrBIB)4103346$_11402300
*800 $aLillegården kompetansesenter$tLP-modellen$_171702100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013082808032$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991235136184702202$b2021-11-14T19:51:03Z$z991235136184702202
^